NOSTALGI

Sitter på mitt rum nu och ska snart gå och lägga mig. Kollade precis på trailern till Panoramal activity 3. Rysningar i kroppen, så rädd jag blev. Speciellt här nere i källaren, helt mörkt!!!
Sökte på barnprograms intro så jag skulle komma tänka på annat. Hittade jätte många som jag kollade på som liten. Tex Sailor Moon (tyckte alltid hon var så cool när hon förvandlades..), Arthur, räddningpatrullen och Powerpuff pinglornas Intro:

"Socker, pepppar och salt och allt som är snällt. Det var dessa ingredienserna som skulle skapa dem perfekta små flickorna men professor retonium hade av misstag i en extra ingrediens i blandningen, CHEMICAL X. POOOOF. Så föddes power puff pinglorna" hahhahahhahhah

Eller Noah's Ö, såg ni den när ni var små?



Den var häftig, en Ö som kunde åka runt med hjälp av vulkanens lava! Ville sen de avsnitten heta sasha som pungråttan gjorde, skitcoolt tyckte jag!

Tyckte dt var bättre barnprogram förr!  Men nu ska jag sova innan jag fastnar framför detta haha
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0