I MAY LOOK CALM BUT IN MY HEAD I'VE KILLED YOU 3 TIMES.

Kom hem från spinningpass för en stund sedan. Pratade med julia och senare hälsade jag på anneli på jobb en snabbis och lämnade pengar. Studiedag imorgon, härligt!
Så vad har jag mer gjort i helgen?
Igår firade jag morfar som fyller år med mammas släkt, har världens sötaste kusin, hon är 7 år och ville så gärna med och lämna mig i lund och sen ville hon se vårt hus, vår kanin, våra rum, ville ha några av våra gamla gosedjur vilket hon också fick och så skulle hon rida rygg. hahhaa! Glad och nyfiken liten tjej! 
Senare mot kvällen firade jag då även Ari (som var med i magaluf)i lund. Han blir äntligen 18. Följde dock inte med dem ut till slagt... följde med dem till centralen sen tog jag buss 166 till philphil.
Ikväll ska jag bara MYSA! film, tv, bullar, godis. Är ledig imorgon såå why not ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0