TISDAG

Träffade min orangea kompis när jag gick hem från bussen innan idag igen, på samma område som vanligt satt den. Jätte kelig kisemise.
Har sen faktiskt varit på Studio S och snackat med en i personalen om årskort på grupppass och hämtade papper. Nu ska jag bara prata med pappa om det sen jävlar ska jag faktiskt börja träna på riktigt. Har kännt sen jag slutade fotbollen (2år sen typ...) att jag blivit helt seg och blir lika förvånad varje gång jag gör något över hur jag försämrats i kondition och styrka sen förr. Innan var jag bra! Men nu ska jag bli bättre!

Innan hade jag iallafall en chans i brottning mot philip, nu är det hopplöst... haha. Illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0